Stan reklamacji
Dane reklamacji:
e-mail związany z reklamacją:
numer reklamacji:
Rodzaje statusów:
1. „Przyjęta reklamacja”
Twoja reklamacja została pomyślnie przyjęta. Jesteśmy w trakcie ustalania najkorzystniejszego dla Ciebie rozwiązania. O kolejnych etapach reklamacji będziemy Cię informować mailowo. Jeśli wymagane będzie uzupełnienie informacji, skontaktujemy się z Tobą drogą mailową. Dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej rozwiązać powstały problem. Dziękujemy za cierpliwość.
2. „Konsultacje serwis”
Twoje zgłoszenie jest konsultowane z naszymi specjalistami. Jak tylko ustalimy szczegóły rozwiązania Twojego problemu, skontaktujemy się z Tobą.
3. „Kurier-oczekujemy na odbiór/przesyłka”
Twój produkt zostanie odebrany przez kuriera. Odbiór został zlecony na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Przygotuj paczkę do wysyłki. Na maila wysłaliśmy etykietę, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę. Data odbioru paczki została podana w mailu. Jeśli chcesz zmienić adres odbioru bądź jeżeli kurier nie zjawił się po odbiór we wcześniej ustalonym terminie, skontaktuj się z naszym konsultantem.
4. „Zarejestrowano przesyłkę”
Twój produkt dotarł szczęśliwie do naszego serwisu. Proces reklamacyjny jest nadal w toku. O kolejnych etapach reklamacji będziemy Cię informować mailowo.
5. „Wysłana do serwisu”
Towar oczekuje w kolejce na ewentualnie sprawdzenie, naprawę bądź wymianę. Niebawem skontaktujemy się z Tobą mailowo - dziękujemy za cierpliwość.
6. „Oczekujemy na odpowiedź Klienta”
Czekamy na wiadomość od Ciebie, zawierającą uzupełnioną dokumentację bądź Twoją decyzję na przedstawioną przez nas propozycję. Zapytanie zostało wysłane do Ciebie na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Sprawdź proszę maila - w tytule wiadomości podany jest Twój numer reklamacji.
7. „Odpowiedź serwisu”
W związku ze zgłoszoną reklamacją podjęliśmy pewne decyzje, które zostaną Ci przedstawione oficjalnie drogą mailową. Może to oznaczać zakończenie zgłoszenia bądź podjęcie kolejnych kroków do rozwiązania problemu. Oczekuj cierpliwie na wiadomość z naszej strony. Robimy wszystko co w naszej mocy by jak najszybciej obsłużyć Twoją reklamację.
8. „Wygenerowano list przewozowy”
Został utworzony list przewozowy, za pośrednictwem którego zostanie do Ciebie dostarczona paczka. Szczegóły wysłaliśmy drogą mailową.
9. „Przekazano do wysyłki-zakończona”
Proces reklamacyjny został zakończony. Jesteśmy w trakcie przygotowywania dla Ciebie przesyłki zwrotnej. Może nam to zająć do 24 godzin. Pierwsze statusy na stronie przewoźnika pojawią się gdy paczka opuści nasz magazyn. Szczegóły zostały wysłane drogą mailową.
10. „Wysłano do klienta”
Wiadomością mailową wysłaliśmy informacje dotyczące przygotowanej dla Ciebie przesyłki. Wiadomość zawiera m. in. numer listu przewozowego oraz zawartość paczki.
11. „Oczekuje na odbiór kuriera”
Przygotowana dla Ciebie paczka oczekuje w naszym magazynie na odbiór przez przewoźnika. Odbiór ten nastąpić może w kolejnym dniu roboczym. Statusy paczki można śledzić na stronie przewoźnika.
12. „Zakończona”
Twoja reklamacja została przez nas rozwiązana. O szczegółach zostałeś poinformowany drogą mailową. W przesłanej wiadomości znajduje się decyzja reklamacyjna wraz z najważniejszymi informacjami dotyczącymi zakończenia Twojego zgłoszenia.
13. „Wysłana do serwisu Intex” „Wysłana do serwisu Bestway”
Twoje zgłoszenie zostało przekazane do serwisu. Dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej zakończyć reklamację. W okresie letnim reklamacje basenów, pomp oraz akcesoriów basenowych są dla nas priorytetem. Mamy świadomość, że okres letni jest mocno ograniczony czasowo dlatego staramy się rozwiązać problem w trybie ekspresowym. Uwierz, że robimy wszystko co w naszej mocy by sprawnie obsłużyć Twoje zgłoszenie – dziękujemy za cierpliwość.
14. „Dostawa-czekamy na asortyment”
Wysyłka nowego towaru bądź części jest niemożliwa ze względu na chwilowy brak na magazynie. Obecnie oczekujemy na dostawę. Po otrzymaniu wymaganego produktu zostanie przygotowana wysyłka. Dziękujemy za cierpliwość.
15. „Czekamy na dostawę Intex” „Czekamy na dostawę Bestway”
W naszym magazynie stwierdziliśmy brak odpowiednich dla Ciebie części/produktów. Oczekujemy na dostawę od Producenta. Jak tylko wymagane części dotrą do naszego magazynu, zostanie przygotowana wysyłka.
16. "Wysłanie SMS"
Wysłaliśmy wiadomość na numer podany w głoszeniu reklamacyjnym. Prosimy, zapoznaj się z jej treścią.